پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118399
هفت درخواست پيشکسوتان جهاد و شهادت براي حمايت از مردم مظلوم فلسطين
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2533

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج، سازمان بسيج پيشکسوتان جهاد و شهادت در نامه اي به حجت الاسلام روحاني رياست محترم جمهوري اسلامي ايران، هفت درخواست خود را براي حمايت از مردم مظلوم فلسطين اعلام نمودند.


متن کامل اين نامه بدين شرح است:

برادر بزرگوار جناب آقاي دکتر روحاني رياست محترم جمهوري اسلامي ايران

سلام عليکم؛
با صلوات بر محمّد و آل محمّد و عرض ادب و احترام، نظر به درخواست هاي مکرر جمع عظيمي از پيشکسوتان جهاد و شهادت و رزمندگان انقلاب و دفاع مقدس براي حضور و حماسه آفريني مجدد، در دفاع از مظلومان فلسطين خواسته هاي اين عزيزان را باستحضار مي رسانيم؛ 

اينک که رژيم کودک کش صهيونيستي جنايت را از حد گذرانده و با حملات مکّرر مستقيم به مدارس و شهر بازي ها و نقاط تجمع کودکان معصوم و مظلوم فلسطين درنده خويي و ذات جنايت پيشه گي خود را به جهانيان نشان داده است، نه تنها سکوت بلکه حتي برخورد ضعيف با اين گرگ وحشي و اين فجايع بزرگ ، خيانت به اسلام و بشريت است بلکه تحمّل اين جرثومه فساد در جامعه بشري توهين به کرامت انسانها و ننگ ابدي براي نسل حاضر است.

هر چند مواضع دولت جمهوري اسلامي اسلامي ايران از بدو تاسيس تا کنون در اين زمينه درخشان و افتخار آميز است، لکن با توجه به شرايط جديد و تعدّي بيش از حد رژيم غاصب کودک کش به همه ي فضيلت ها و عواطف انساني از يک سو و موج بيداري مردم جهان از سوي ديگر بايد طرحي نو در افکند و قدم هاي بلندتري براي محو اين غدّه سرطاني برداشت؛ 

لذا ما پيشکسوتان جهاد و شهادت با دلهاي مالامال از درد و رنج از جنابعالي بعنوان رئيس محترم دولت جمهوري اسلامي ايران درخواست داريم 7 خواسته زير را جامه ي عمل بپوشانيد:

1. دولت جهموري اسلامي با اتّخاذ ديپلماسي فعال و رفت و آمد هاي فشرده با ساير دولت ها نسبت به فراگير کردن مطالبه ي برقراري رفراندوم تعيين سرنوشت در فلسطين اشغالي و ايجاد اجماع جهاني در اين موضوع اقدام کند.

2. دولت جمهوري اسلامي ايران بعنوان رئيس اجلاس غير متعهد ها با ايجاد فضا سازي مناسب و ديپلماسي فعال، اعضاي اين جنبش را به قطع کامل روابط با رژيم کودک کش اسرائيل ترغيب کند.

3. جنابعالي در سخنراني امسال سازمان ملل متحد پيشنهاد انتقال مقر سازمان ملل از امريکا به يک کشور بيطرف و استقلال اين سازمان از رژيم منحوس و جنايتکار آمريکا بخاطر حمايت صريح از کودک کشي ها و نقض مکرر مقررات بين الملل توسط اين رژيم ارائه و بر آن تاکيد و پافشاري نماييد.

4. ضمن تصويب لايحه ممنوعيت واردات کالابه ويژه کالاهاي مصرفي از کشورهاي حامي رژيم صهيونيستي صادرات نفت و گاز به اين کشور ها را قطع کنيدو فعالانه پيگبرتحريم کالاهاي رژيم صهيونيستي وحاميان آن درکشور هاي اسلامي باشيد. 

5. با فشار ديپلماتيک به دولت اردن راههاي حضور مجاهدان در مرزهاي کرانه باختري و مسيرهاي تجهيز و ارسال سلاح به اين منطقه را هموار نماييد.

6. همانگونه که آمريکا با انواع روشها از اسراييل کودک کش حمايت مي کند و هم اکنون نيز در اوج جنايات و بمباران ها با بازکردن درب انبارهاي ذخيره تسليحات خود در سرزمين هاي اشغالي و تصويب لايحه کمک 225 ميليون دلاري تسليحاتي به رژيم صهيونيستي رسماً از کشتن زنان و کودکان فلسطيني حمايت مستقيم مي کند، دولت جمهوري اسلامي نيز لايحه حمايت تسليحاتي از فلسطين و تسليح کرانه باختري را تصويب و به مرحله اجرا گذارد.

7. جناب آقاي روحاني؛ هر چند زخمهاي فراوان دفاع مقدس تن ما را آزرده و گذر زمان قوت جواني را از ما گرفته است، لکن شدّت جنايات ضد انساني دشمن چنان انگيزه اي به ما بخشيده است که آماده ايم بسيار قوي تر از آنچه در دفاع مقدس شاهد بوديد به ميدان نبرد با اين دشمن خبيث پا بگذاريم و از شما انتظار داريم راه را براي حماسه آفريني مجدد پيشکسوتاني که حضور در اين عرصه را لحظه شماري مي کنند باز کنيد تا يک بار ديگر ارتشي و سپاهي و بسيجي و انتظامي دوشادوش يکديگر سلحشورانه پا به ميدان نبرد گذاشته و اين رژيم کودک کش را از صحنه روزگار محو کنيم.

والسلام عليکم و رحمت الله برکاته

سازمان بسيج پيشکسوتان جهاد و شهادت

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html